راهنمای کامل مناطق استانبول برای مسافرت، تفریح و خرید خانه - مهاجرت به ترکیه

Wiki Article

تجربه فقر و سختی نصرت نه تنها او را به مردی خودساخته و موفق تبدیل کرد، بلکه او را در بین بازدیدکنندگان رستورانش بیش از پیش به شهرت رساند. بسیاری از طرفداران نصرت، پیش بینی می کنند که نصرت گوکچه قرار است تا این بار برند سیگار برگ خودش را راه بیاندازد. شرکت ها همچنین با یکی از مشاوران خود یک سفر مشاهده را ترتیب می دهند، تا بتوانید واقعاً از شهر و نوع ملک مورد نظر خود آگاهی پیدا کنید و آن را مشاهده کنید. فروش ویژه و حراجهای زمستانه استانبول از اواسط ماه دسامبر و یا در آغاز ماه ژانویه از ۳۰% شروع و تا ۵۰% بالا میرود و در پایان ماه آوریل بعضی از حراجها به ۷۰% نیز میرسند. خرید آپارتمان در استانبول منطقه باغچه شهیر مشرف به ساحل و همراه با فضای سبز ۵۰۰۰ متری که در کنار آن قرار گرفته ، در این مکان شما احساس راحتی و آرامش خاصی خواهید داشت ، امکانات زیادی از جمله استخر در فضای باز ، مرکز تناسب اندام ، سیستم کارتی برای ورود و خروج ماشین ، سیستم زنگ خطر ، نظارت تصویری تمامی مکان های ورود و خروج و غیره در این مجموعه قرار دارد. اسکودار (Uskudar) یکی از مشهورترین محله های گردشگری در استانبول است که در قسمت آسیایی ساحل شرقی تنگه بسفر واقع شده است.


محله اسکودار که به ایتالیایی و انگلیسی Scutari نامیده می شود ، یکی از محبوب ترین محله های گردشگری در قسمت آسیایی استانبول است. این منطقه از پرجمعیت ترین مناطق مسکونی در شهر است و با کشتی با سایر مناطق شهر و قسمت اروپایی در ارتباط است. برای آشنایی بیشتر با Uskudar ، یکی از محبوب ترین محله های استانبول ، در ادامه با ما همراه باشید. اما اگر به دنبال استیک خالص با وزن بیشتر هستید؛ استیک عثمانی با استخوان ضخیمی که وزن آن one.1 کیلوگرم است، می تواند غذای مورد علاقه شما باشد. اگر هم به خرید خانه در بخش آسیایی استانبول علاقه دارید ، بهتر است که ملک مورد نظرتان را در مناطقی مثل اوسکودار، کادیکوی ، مودا ، آجی بادم ، بوستانجی ، آتاشهیر، سوادیه یا مال تپه پیدا کنید . این نشان دهنده عشق و علاقه او به فرزندان و به خانواده اش است. راه های دیگری نیز برای اینگونه سرمایه گذاری و گرفتن اقامت ترکیه وجود دارد؛ به طور مثال متقاضیان می توانند ملکی به ارزش ۶۵۰ هزار لیر در ترکیه خریداری کنند و ۳ سال اقامت ترکیه را برای خود و خانواده خود به دست آورند.


خرید خانه در ببک استانبول

هزینه زندگی یک خانواده 4 نفره بدون در نظر گرفتن اجاره خانه نیز ماهانه 4000 لیر ترکیه خواهد بود. هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران نیز در شهرهای مختلف این شهر تفاوت بسیاری دارد. در این مطلب شما را با چگونگی خرید و قیمت خانه در ترکیه به پول ایران آشنا می کنیم. البته این فرضیه با ویدیوی تازه منتشر شده از او بسیار مرتبط است. البته لازم به ذکر است که به دلیل ویروس کرونا و با همان کوید ۱۹ تمامی هتل ها و مکان های گردشگری استانبول باز نمیباشد و لازم به ذکر است که مسافرینی که میخواهد به استانبول سفر کنند بایتس حداقل ۷۲ ساعت قبل از سفر تست کورونا بدهند ( تست پی سی آر ) در غیر از این صورت در فرودگاه آنهارا سوار نمیکنند. آن ها همچنین با خرید خانه در ترکیه علاوه بر اخذ شهروندی ترکیه به دنبال کانال های ارتباطی تجاری با اروپا و بین المللی هستند. باید توجه داشته باشید خانه ای که در سلطان احمد خریداری کردید حتما دارای سند مالکیت باشد و اینکه مالک قبلی نسبت به پرداخت بدهی های ساختمان در سلطان احمد اقدام کرده باشد. Th​is c ontent h as been ᠎done ​with G᠎SA  C ontent Gen er᠎ator​ D᠎emov er sion!


قیمت خرید ملک در استانبول

البته به عنوان مثال هزینه وکیل ثابت نبوده و بستگی به فرد مورد نظر متفاوت می باشد ولی در کل شما باید خودتان را برای پرداخت ۶.۵ درصد کل مبلغ ملک علاوه بر قیمت خانه ای که خریده اید آماده کنید. عدم وجود مشکلات حقوقی در خانه های اماده (بصورت معمول مشکلات خاصی در سند خانه های یا دفاتر تجاری وجود ندارد مگر در شرایط خاص)، تورم معقول و ثابت از دید سرمابه گذاری در شهرهای بزرگ بخصوص استانبول ، قیمت مناسب ، ارایه اقامت ترکیه گزینه مناسبی حتی جهت سرمایه گذاری است ولی این یک روی سکه است در روی دیگر سکه شرایط خریدار بسیار مهم و تاثیرگذار است. اما اگر مایل به دریافت اقامت دائم ترکیه هستید باید شرایط خاصی داشته باشید. ابتلا به فقر در دوران کودکی و نوجوانی: تجربه فقر است که امروزه بسیاری از افراد موفق را به صحنه آورده است. امروزه مهاجرت از ایران به سمت ترکیه، خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از افراد برای آینده خود اقدام به خرید ملک در ترکیه می خرید خانه در استانبول کنند. البته لازم به ذکره که قیمت خرید خانه در ترکیه نسبت به ایران پایین تره و شما میتوانید با پول حدودا ۹۰۰ میلیون تومان در سال ۲۰۲۲ یک خانه یک خوابه در شهر استانبول بخرید.

Report this wiki page